توری الک آزمایشگاهی

توری الک آزمایشگاهی

توری الک آزمایشگاهی :

توری الک آزمایشگاهی اکثرا از جنس استنلس استیل تولید میگرد . همچنین غالبا استیل ۳۱۶ مورد استفاده می باشد به دلیل مقاومت زیاد در مقابل خوردگی ، این توری ها دارای سوراخ های بسیار ریز می باشد که به آن مش می گویند و اکثرا از مش های بسیار ریز استفاده می گردد .

مش سیم آزمایشگاهی توسط یک سری فرآیند های فنی تولید شده است.

روش الک کردن یک روش تعیین توزیع اندازه ذرات از یک ماده است. این فرایند ذرات ریز از ذرات درشت تر با عبور از مواد از طریق تعدادی از غربال با اندازه های مختلف مش جدا می کند. این اجازه می دهد تا جرم کسر ذرات در هر محدوده اندازه گیری اندازه گیری شود و توزیع انبوه توده ساخته شود. روش الک کردن از قدیمی ترین و به طور گسترده ای شناخته شده ترین روش  مورد استفاده برای توصیف توزیع اندازه ذرات است و در سراسر تعدادی از  صنایع  استفاده می شود.

اَلَک، غَربال یا پَرویزن ابزاریست برای جدا کردن اجسام ناخواسته به وسیله یک  تور بافته شده است . اگرچه، در آشپزی، مخصوصاً برای آرد، الک برای هواگیری مواد مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یک صافی، نوعی الک است که برای جداسازی جامدات از مایعات استفاده می‌شود. مش از فولاد ضد زنگ صفحه نمایش بافته شده محبوب ترین در جهان صنعتی است.

این است که برای مقاومت در برابر خوردگی و استحکام آن شناخته شده است. مش سیم فولاد ضد زنگ شامل کروم و نیکل به علاوه فولاد است .  این غیر  مغناطیسی در شرایط آنیل است.

یک غربال یا سیفتر، یک دستگاه برای جداسازی عناصر مورد نظر از مواد ناخواسته  یا برای مشخص کردن توزیع اندازه ذرات نمونه است. به طور معمول با استفاده از یک صفحه بافته شده از قبیل مش فلزی  است .

 

توری الک آزمایشگاهی

توری الک آزمایشگاهی

 

توری جوشی / توری مش/ قیمت توری جوشی رولی/توری جوشی استیل ۳۰۴
توری الک آزمایشگاهی

توری جوشی : توری جوشی از قرار گرفتن یک سری مفتول به صورت موازی بر روی هم و اتصال آنها به صورت نقطه جوش تولید می گردد و به صورت رول و برگ موجود می باشد .

برند محصول: Mesh Steel

امتیاز:
۴.۵

۱۰ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.